跳到主要內容
搜尋
搜尋此網誌
Noddy 's 生活日誌 (嫻來入廚)
希望每天開心生活,我幾隻女身體健康。 閒來煎炒煮炸焗,就是這麼簡單。
分享
取得連結
Facebook
X
Pinterest
以電子郵件傳送
其他應用程式
標籤
麵包篇
9月 30, 2013
17 小時小麥包
本來諗住做鄉村法包,突然先記起,原來無發酵籃
甘就焗一個無做形嘅圓形小麥包。
不過唔緊要,一樣甘香、鬆軟、好味道。
留言
熱門文章
11月 04, 2020
雙重芝士曲奇
2月 23, 2015
媽媽最愛 ~ 小寶 bb
留言
張貼留言